Älskade mormor


Idag saknas min älskade mormor lite extra, det är hennes födelsedag.
Usch, va jag önskar att hon vore här! Va med blommor till hennes grav igår och ovanpå gravstenen la jag en liten sten, som på bilden fast med texten Saknar dej ingraverat. Hon bara måste ha en sån. :)
Får hoppas den får ligga kvar där utan att nån blir för sugen på att ta den bara. Helt sjukt va det måste klia i fingrarna på folket som snor från gravplatser..
Imorgon har vi varit utan den underbara människan i 3 år och 9 månader.. Men det är tur att vi har Maja, som bär min älskade mormors namn i tredjenamn och utan att ha träffat sin gammelmormor, gör rörelser med händerna som hon gjorde. Jättehärligt att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0