Långhelgen

I onsdags va jag på ett nytt ställe och jobbade, aldrig varit där men trivdes som fisken i vattnet. En sa att det va bra att dom nu hade en till vikarie att ringa in, det tog jag väldigt positivt och jag kommer gärna tillbaka dit!

Och nu har det varit 4 dagar av ledighet, rätt skönt men jag har haft mina stunder av en grym uttråkighet. I tordags va det rent ut sagt förjävligt. *haha* Fick bli T-fors, onyttig mat på BK och en koll i affärerna. Köpte dock bara en liten grej till Maja, ett rött nagellack med glitter i och ett lila. :P

Fredagen va inte långsam. *hehe*
Sov till 11.00, fixade och väntade på att mamma skulle sluta jobba vid 12.00. Vi åkte till Abeko för dom hade utförsälning. Jag har varit i stort behov av en jacka som tål massa regn, speciellt efter en väldigt blöt spelning i somras.. Jackan är i storleken XL, ingen storlek jag brukar ha så dom måste ha varit riktigt små i storlekarna! Den är stor men L va hopplöst smal över axlarna, så när jag väl kom i den med typ allt ur led så kunde jag då inte röra armarna speciellt bra. Känns knas med XL på jackan men är nöjd med den ändå. :P (Den gröna färgen är inte den samma)
Mamma betalade! :D Hon fick även med sig lite saker som Johan beställde genom henne + en jättefin keps till Majsis. Ca 600 kr för allt + att man fick en ryggsäck på köpet!
Ska dit igen nån gång för byxor och stövlar.

Sen hade EM utförsäljning på sitt lager. Fanns inte jättemånga möbler men hittade en hylla. :)

Efter det åkte vi ut till bror. En massa lek ute med Maja blev det. Väl inne så fick hon min lilla present. Hon älskar nagellack så det gick hem kan jag säga, hennes första egna och naglarna målades röda direkt. <3                                                                                                        
Under lördagen och idag, söndag har det inte hänt speciellt mycket. Idag har tiden gått galet snabbt. Johan och Maja va här förut medan Vera hade folk hos sig och grejade med Mary Kay produkter. Maja cyklade lite och levde rövare här inne. Alla leksaker skulle hon ha med sig till köket, även om inte ens hälften rördes. *haha* Hade det varit på jobbet så hade jag inte godkänt det men hemma är en annan femma. :P Men så hjälper hon oftast till att plocka ihop det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0