Äntligen helg

Äntligen fredag!
Har jobbat tisdag-fredag och har varit helt slut när jag kommit hem. Idag va det bara ett par timmar men va ändå helt däckad. Började 7.00 + 20 min resväg på det.
Kollade på Another Gay Movie när jag kom hem, inte den bästa filmen om man säger så men orkade inte med nån komplicerad så det fick bli den. :P Somnade nångång efter det också, himla skönt. *hehe*
Zuddas väckte mig nångång, han hade med sig världens största sork in! På dörrmattan låg den, 3,5 dm!! Äcklig! XD

Nu ikväll har jag målat mina 3 äppellådor. Luktar starkt i garaget nu, inget Z gillade. :P Men tror det blev bra iaf, måste vänta på att det torkar bara och imorgon ska bottnen målas.

Imorgon eftermiddag kommer fasters pärla hit och ska spendera natten. Mysigt. <3
Hon är en Värmländsk tjej, helt klart. 2,5 år och har börjat prata dialekt. Såå sött. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0