Oops..

En rektor ringde och jag råkade trycka bort henne.. Höll på med mobilen då hon ringde och därav blev det väldigt snabbt en upptagenton. :P
Ringde dock upp direkt men hon måste ha rusat ut från sitt kontor! Inget svar så jag får väl tro att hon ringer igen.

Har jobbat en kort sväng idag och väntar på nästa tur. Börjar först 14.00 så det blir några timmar mellan passen, fast det får gå. Ska ta en sväng runt tygaffären och fixa lite band till julkorten jag börjat på och sen en omväg runt T-fors för att checka in nya film-affären. :)

Nu ljuder D ur högtalarna och det är bara att njuta. Ska strax fortsätta med lite Tre Kronor, innan jag ska åka om ca 1 tim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0