Tisdag

Om en stund ska jag iväg och jobba en microsekund. Inte mycket längre än så typ. :P
2 timmar blir det, i närheten och en lilla tiden gör inget idag då jag inte är helt frisk.

På fredag kommer lilltjejen! <3 Fick dock ännu mer jobb den dagen så mamma får nog ta ledigt hela dagen istället. Kommer ha den lilla hela helgen, längre än hon någonsin varit utan sina föräldrar. Är helt säker på att det kommer gå kanon. :)

Längtar tills jag slutar så jag bara kan hem och slappa och dricka (tranbärsjuice) mig helt frisk igen. Ska bli Tre Kronor, som snart är slut. :S Går fort ju, men kan inte låta bli att kolla på alla lediga stunder typ. *hehe*
Men nu ska jag fixa det sista så jag är klar tills bilen kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig! <3

2010-11-16 @ 22:45:54
URL: http://adnilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0