Underhållande torsdagsjobb

Jag tror minsann att jag håller på att bli förskyld! Vill inte, men det finns ju värre saker. Torkade spya i tisdags på jobbet, men det kan ha berott på åksjuka - han gungade bra länge. *haha*

Helt sjukt att det redan är torsdag! Men det går väl fort då jag jobbar nåt varenda dag, har hittills varit på 4 olika dagis denna månaden och det är den 4 november. Idag blev det 6,5 tim istället för dom 4,5 som va planerat. Ska jobba några timmar imorgon också men då blir det samma ställe som i onsdags. :)

Det va galet körigt på dagens jobb. Vi va 2 vikarier på 9 barn, som dom vanligen är 3 på. Det va 3 låånga timmar, som dock gick fort. Såg ut som ett bombnedslag där inne, en massa bråk och jösses.. Jag hamnade på dörrmattan, med 5 ungar. Slagsmål av dom minsta typ - 1:an slog 2:an, 3:an slog 1:an för att 1:an slog 2:an... Hade nån kommit in genom den dörren hade det ju sett lite komiskt ut, där vi satt och trängdes. *haha*
Den minsta av dom minsta, inte ens gående satte sig i soffan där några lyssnade på saga och bara slog på den brevid - hela tiden. Muckade bråk liksom.
Ut skulle vi också, kläder överallt. Bråk ute, en annan unge som tog av sig jackan hela tiden, lite mer tjaffs och det bara fortsätter i den stilen.
Trött blev man men tråkigt hann man aldrig få.. XD

Nu ska jag nog ta lite TV en stund och sen ikväll blir det Robinson. Tidig kväll på det och jag ska nog orka med imorgon också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0