03.23...

Luktar öl om mig och jag har inget minne av att jag smakat eller blitt skärskilt spilld på under kvällen. :P Min kära broder va dock närgången några ggr, även morbror och säkerligen ett par till så lär ju komma därifrån. *haha*

Har ju bästa brodern, han tycker om mig precis som jag är sa han och bryr sig inte om va andra säger. *hihi* Lite dryck bakom det där, men jag kan ju inte säga det bättre själv om honom. <3
Han tvingade med mig upp på dansgolvet, där jag verkligen inte trivs. Gillar inte att bjuda på mig själv sådär, men han lyckades liiiiite och både han och jag ska få en triss av mamma. *haha*

Imorgon, eller senare idag blir det ju faktiskt, ska jag ta och gå igenom alla många massa bilder som togs under kvällen. Underhållande lär det bli!

Tröttheten satte in och jag ska ta natten. Blir sent vid såna här ståhej. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0