Söndag kväll

Nyss kollat på Amazing Race finalen och favoriterna Nick & Starr vann! Sett det förut men det spelar ju ingen roll, det är bra ändå. :)

Blev qaf nu ikväll istället då jag åkte till farmor och farfar och grejade. Plockade lite en -och tallris i skogen igår, köpte ljung i fredags och fixade deras blomsterlådor på nya balkongen idag. Nån slags mossa också och det blev fint. :)

Fick precis iväg ett mail till en typ jag inte gillar på arbetsförmedlingen. Ska på möte på torsdag, ett kortvarit sådant hoppas jag på! Hon ska kolla av läget bara så det blir nog relativt smärtfritt. :P Jag har jobbat alla dagar utom en dom 3 senaste veckorna så det är skönt att kunna komma med nåt sånt iaf! :D

Kanske blir det Karlstad till helgen också, IKEA och ett par skoaffärer. Och säkerligen lite fler affärer. *hehe*

Men nu får det bli nån film, nån med fel region och som inte funkar på PS2. Säsong 6 av Sjunde Himlen kanske. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0