7 september 2010

Igår fyllde mamma och pappa år. <3
Firade mamma med smörgås, bulle och glass. Glassen hade Maja bestämt så det va ju liksom en självklarhet. *hehe*
Vera skulle klippa sig så Maja fick va här, såklart och Robin kom också tidigare. En tjej som varit högljudd som få blev knäpptyst när han kom. En stund iaf. XD

Vi spelade Wii jag och Robin. Och Maja, såklart. När vi golfade så stod hon mitt framför TVn med en spade och spelade själv, när det va Robin som slog och skrek "jaaaa" när "hon" träffade. Helt omedvetet att hon flyttade sig varje gång jag skulle slå. *haha* Va lite rädd för att dänga till henne i huvudet ibland dock. :P

Är så galet trött idag så ska bara göra så lite som möjligt nu ikväll. Först ska jag bara hjälpa mamma met nåt och sen invänta IDOL. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0