Jobb i solen. :D

Nu blir det jobb under hela eftermiddagen.
12-17 på ett ställe och solen syns, vilket jag hoppas den fortsätter med!
Sen typ 17.30 -> på nästa ställe. Ett extraknäck jag tagit på mig. Städa ett visst antal tim i veckan på ett dagis. Inte det roligaste, men det ger faktiskt också pengar! Ska dit först och hämta nyckel till i eftermiddag, innan jag åker vidare ut på landet.

Förkylningen består, men får orka med detta ändå!
Ska dock höra med dagiset om vilken tid jag skulle kunna komma på morgonen och städa. Vill det istället, för då kan man planera nåt resten av dagen istället för att bara kunna va hemma!

Men nu måste håret torkas här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0