Rysfaktorn är hög på det här

Såg det här klippet där Kevin vinner IDOL 2008 här om dagen i en blogg och jag rös. Så himla härligt och vilken lycka! Det visades en snabbis i kvällens audition från Karlstad också och rysandet kom även då. Kollade även nu när jag letade upp det och jag RÖS IGEN. Precis där när man får veta vem som vunnit. :)



Kevin är den senaste jag verkligen gillat från IDOL. Han är absolut bra fortfarande men ingen jag lyssnar på speciellt ofta. Får se om det kommer nån som riktigt fastnar i årets. Har hittills hört några som är bra, men bara en som är riktigt bra. Spännande, spännande.

Kommentarer
Postat av: Lena

Serriöst jag satt och grät när dom visade Kevin klipp. Jag saknar honom som en galning!

2010-09-12 @ 17:33:16
URL: http://lenacarlssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0