Kärlek för både syn och hörsel

Sitter här och saknar en massa fina som betyder. Njuter av att se dom sjunga, om än så bara på youtube. <3
Det här är verkligen dom bästa någonsin och jag är otroligt glad och stolt över att älska dom här fina.


9 månader sen jag senast såg dessa fyra otroligt underbara snubbarna och dom saknas!
Längtar som busen till nästa gång dom sätter sina fötter i det här landet igen och jag kommer tveklöst hänga i timmar för att få träffa dom igen.


5 år och 4 månader sen dom senast hade konsert här och jag är i stort behov av att se dom live igen!
Hade garanterat varit i Göteborg när dom va där i december om det inte varit exakt samma dag som BSB va i Sthlm.


Helt klart bästa skåningen i det här landet. Underbar snubbe! Strax över 1 år sen jag såg honom senast. Fick ställa in 2 spelningar med honom förra sommaren för att jag va sjuk men till slut fick jag se honom i Örebro!
Tack o lov vankas det musikal med honom och den SKA ses.



Jösses va jag älskar den här trion! Danny och Erik har jag bara sett 2 ggr i år och Mattias 3 - det är på tok för lite.. Fast jag har iofs haft den bästa träffen med dom i år så jag klagar absolut inte!

Detta är KÄRLEK för både syn och hörsel. <3

Kommentarer
Postat av: Lena

jag hade lätt varit och sett Westlife om jag hade vetat att dom skulle vara där! Usch vill bara gråta eftersom dom inte kommer hit något mer.

2010-09-20 @ 14:14:54
URL: http://lenacarlssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0