3 april 2011

Vakna, äta hotellfrukost, fixa och åka mot Centralstationen igen. Låsa in väskorna och ut på stan en sväng. Blev inte speciellt många affärer, lite tidsbrist ju. :P
Och järnspikar va det drog i och blåste! Lutade mig framåt och stog så utan minsta problem eller nästan iaf, åkte ju bakåt. *hehe*

Sen bar det av till Örebro för ännu mer nöje. :D
Mysig stad det där och Grekisk restaurang har dom. *hihi* Inte dyrt och det va den största salladen jag någonsin fått! Orkade halva. *haha* Mammas rätt va inte dålig den heller, hela tallriken full + 4 olika såser i skålar som inte va jättesmå. Tzatsiki är himla gott och med bröd blir det ännu bättre, så den ägnade jag mig lite åt också. :P

Sen hotellet igen, fixa och sen iväg till arenan och EMD!

Kvalitén på bilderna är inte topp nånstans, ljuset ville inte samarbeta med min kamera. :P
 










Tagna från olika ställen i arenan då jag gjorde som många andra och gick närmare scenen för att få lite andra bilder. Hela Youngblood satt jag där nere. :)
Som vanligt va deras konsert kvalité rakt i igenom och magin va maximal! Fantastiska på scenen, ser alla, man verkligen njuter och det hade inte varit några som helst problem att stanna kvar ett par timmar till.

Bästa låten är fortfarande Alone, älskar den låten och då speciellt live. Och så är jag sen länge ett stort fan av Cue's låt Burnin', va riktigt nervös första gången jag skulle höra EMD med den men helt i onödan. Filmade båda dom låtarna, men får inte ut dom från kameran så dom kanske det bjuds på nån annan gång. :P

Det va många yngre på den här konserten, vilket man ju kan förstå då dom slipper trycket som det annars lätt blir. Dom va överallt och tillslut stog halva arenan framme vid scenen! Trodde vakterna skulle ingripa, men dom fick stå där. Jag stog kvar på min plats, för hade känt mig ännu äldre om jag gått ner. XD

Min bror säger till mig att växa upp - vilket han garanterat inte skulle ha sagt till den 80 åriga dam som va där! Flera äldre va där och det gör det hela ännu mer fantastiskt. EMD har verkligen fans i ALLA åldrar!
Erik, Mattias och Danny är fantastiska. <3


Ännu en hotellövernattning, hotellfrukost och mer tåg. Örebro-Halsberg-Karlstad.
Sen blev det en liten runda i Karlstad och Våxnäs och sen hem igen. Trött på tåg blir man, men inga problem att åka då det är kuligheter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0