Fredag och helg

En förkylning har brytit ut och det är väl förklaringen till att jag mått dåligt i några dagar. Sötaste som smittade mig i måndags, men kunde inte motstå alla pussar som den fastersjuka tösen ville ge. Underbara unge! <3

Sa nej till 2 timmar extra på annat dagis i förmiddags, orkade verkligen inte och det va väl ändå tur då jag fick stanna lite över en timme extra på eftermiddagen. Rätt trött nu faktiskt.
Fick bara 5 barn idag, ljuvligt ju. *hihi* Min start va inte heller helt fel, kom vid lunch och sen skulle ala utan en sova - men hon ville va med och natta dom andra så jag blev själv. *haha* Jag röjde efter lunchen och kollade lite på William & Kate's bröllop. :P
Underbart väder va det också, så ute har vi varit bra länge. :)

Nu ska jag bara slappa framför nån film, eller om det blir mer LOST.

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Kate och Williams bröllop var så fint!

2011-04-30 @ 18:50:03
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0