Backstreet Boys - 18 ÅR SOM GRUPP

BACKSTREET BIYS firar 18 ÅR som grupp idag och det tycker jag är helt fantastiskt!!!!
18 år liksom, ingen liten siffra och man hoppas ju på 18 till. :D Backstreet Boys har varit en grupp sen Nick va runt 3 äpplen hög. :P
Brian, AJ, Howie, Nick & Kevin betyder väldigt mycket för mig och har gjort länge. Finns inte i mitt huvud att nånsin sluta älska dom. 

Det hela firar vi med lite musikvideor. :D

The Call, en video med många känslor. Man vet hur AJs situation va den här tiden, men han kom ur skiten och man är ju sjukt stolt över honom!


I Want It That Way


NKOTBSB's första TV-uppträdande. Aldrig förut lyssnat på NKOTB, men tillsammans med BSB så kan man ju inte annat. Längtar efter deras gemensamma album!


Har njutit av videos en bra stund nu, men nu kallar sängen. Snart helg, kanske redan imorgon men det spörs. rings jag in så blir det ju jobb.
Måste bara kolla en video till. :D

~KTBSPA~

Kommentarer
Postat av: Chris

med all respekt för BB, men man hade ju hoppats på ett blogginlägg om EMD när du såg dem sist!

2011-04-21 @ 10:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0