13 juli 2011 - Danny i Sunne

Långt inlägg, mycket text och några bilder.

Va inne på Sunne Vattenland ca 12.40 efter att ha köat utanför en stund. Varmt va det och man blev bra sugen på att testa några av kanorna. Men det va absolut inte mitt syfte den här dagen, så får återkomma nångång. :P

Hittade scenen, som har namnet Stora scenen och jag kunde inte låta bli att skratta - det va den minsta stora scen jag skådat. XD


Stooora scenen....

Vid 13.08 typ så va jag bara tvungen att gå mot staketet vid scenen - någon fin typ vid namn Danny kom och va sådär sjukt fin. :D
Vet ungefärligt klockslag då jag lät honom hälsa och prata lite med personalen på plats innan jag själv gick fram till honom. Ett sånt tillfälle går ju inte att bara låta flyga förbi! Gick till honom och fick direkt en urmysig kram då han såg mig. <3 Pratade lite, om den imponerande scenen och lite så. Jonah fick min kamera och tog ett par kort på mig och Danny och fattade nada då Danny hade tag om mina axlar och snurrade oss runt så att Jonah skulle få solen i ryggen istället. Sötnöt. *hihi*

Det bästa av allt va att jag hade honom helt för mig själv och det va sjukt härligt måste jag säga!
Sen gick han en sväng, va typiskt Danny och för mig va det bara att vänta. 15.00 skulle han komma tillbaka. :)

Strax före 15.00 började Dirty Loops greja på scenen och strax därefter kom Hajen Sune och dansade ett par låtar på scenen. Småungarna va helt förtjusta. :P

Sune on stage.

Sen kom iaf den här fram. :D

Woho, bara kort tid innan den finaste kom upp på scenen!!








Strax efter här så la han sig på scenen, mitt framför mig och va bara sjukt vacker. <3


Finaste ever!!!

Varm dag och jag har aldrig sett honom svettas så mycket. *haha* Svetten droppade från honom, linnet satt som klistrat om överkroppen och han va bara så förbenat sexig!!!!

Efter spelningen försvann folket bakom mig fortare än man hann reagera. Signering i tältet en bit bort och där hamnade även jag såklart. Lång kö, men värt varenda sekund. Hade ju redan träffat Danny, men för att träffa honom en liten stund till så står man i den där kön!

Fotade lite medans jag köade och här ser man den enorma scenen...

Hajen Sune kom och gick förbi några gånger, roade och svettades väl halvt ihjäl.
Henrik från Dirty Loops flög på Sune, försökte få honom att tappa huvudet. XD

Kom fram tillsist, till en något torrare Danny och han fick signera ett foto jag tog i Göteborg. Hade två foton, men en autograf per person gällde. Han va dock redo att signera båda. :P
Pratade lite snabbt och jag ställde mig på sidan.
Är grymt imponerad av hur dom skötte signeringen på det där stället. Två personer stog och släppte in folk till Danny och då bara tre åt gången. Ingen trängsel alls!

Jag stog kvar utanför tältet efteråt, bara njöt av att ha honom så nära. <3 En som jobbade hade med sig sin dotter på ca 1 år, som mostern passade brevid signeringsbordet. Hon sa: "Får moster en puss?" Inga problem och sa: "Får Danny en puss?" Och den lilla travade iväg och hade garanterat gett honom en puss om dom inte stoppat henne. XD

När sista personen hade fått sin krumelur så va jag ensam kvar av fans, igen! :D Kramkalas och snabbt prat. Karln pratade mig i örat mitt i kramen, blev så överraskad att jag sa "va?" även fast jag hörde. *haha* Inget märkvärdigt, men det får vara en hemlis ändå. :P Sen fotade jag honom tillsammans med Hajen Sune, nåt som Vattenlandet arrangerade. Han klängde och hade sig och va bara Danny i ett nötskal.

Jag har många foton, men varken kan eller vill visa alla. Allt för många, en del är för speciella och dom vill jag ha för mig själv. :)

Det va min dag i Sunne det och den dagen är svårslagen. Det va så otroligt underbart!
Återkommer med nästa spelning. :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Härliga bilder! :)

2011-08-06 @ 23:47:11
URL: http://lcfoto.blogg.se/
Postat av: felicia

hej! detta var en bra dag ;))



svettig blev han <3 - snyggingen <3



men du var ju tyvärr inte själv som fans första gången du fick träffa han,innan alltså,för då var det ju folk runt,dels jag iaf, eller just det var inte fans då väl,men ändå:p

2011-08-21 @ 00:39:09
URL: http://bloggenjustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0