En vanlig tisdag

Och den har bestått av jobb. Helt nytt ställe, väldigt sällan det händer nu för tiden och det gick bara fint.
Dom första jag möttes av va två tvillingflickor, vid första blicken helt identiska till både utseendet och kläder och jag kände problemen komma. *haha* Fast när jag slutade för dagen så va dom inte mer än syskonlika och det va enkelt att se skillnad på dom. :P
Härligt väder har det varit också. :D

Har gått en sväng, blev en bit då jag inte vågar gena genom skogen själv. Hysteriskt rädd för älgar... :P
Och resten av kvällen går inte i många knop, känner mig lite förkyld och ska försöka pyssla ihop ett födelsedagskort till farfar som fyller år imorgon. Ska skriva ut ett foto på Maja som jag kan göra nåt med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0