Fredag och helg

Nu är det helg och ledigt ett par dagar. :) Jobbade halv dag idag, inte allt för ansträngande. Förutom för öronen då...
Har inget inbokat jobb på måndag, så dom lär ju ringa 6.30. Är alltid redo för att dom ringer, men att gå upp är inte lika kul alltid. :P

Imorgon ska jag till Norge för en jaktmässa i Elverum. Det är med knivföreningen och jag va där förra året också. Fortfarande noll intresserad av jakt, men fotointresse har jag och kommer pyssla med det en del. Vi åker 6.30 så kommer ju va lagomt glad sädär på lördagsmorgonen. :P

20/8 - Gekås, Ullared
21/8 - DANNY!!!!!!!!!!!!! <3 Och lite andra på RIX FM Festivalen i Göteborg.
28/8 - Greeeeekland.

Jag gillart! :D

Nu ska jag ta och äta, sen pyssla och kolla på film. Kommer ju bli en tidig kväll på det.
Ska få upp dagens låt från listan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0