Jobb, skog och film

Ska snart ta kvällen och kolla på TV, det blir slutet på QAF säsong 1.

Jobbade till 17.00 iaf, kunde ha slutat redan en halvtimme tidigare men stog kvar och pratade med mammas kusin. Hon jobbar på det dagiset (gjorde även när jag började där som 1 åring) så det blir lätt prat. :P Sen har jag och mamma varit till vår stuga. Jag skulle plocka blåbär, som jag ju måste rensa innan jag gör nåt annat och jag spenderar absolut ingen tid själv i skogen.. Hysteriskt rädd för älgar, det är en historia för sig och såg såklart en när vi va på väg hem. Och hur jag ser ut i skogen ger jag blanka f*n i, jag hade full mondering med regnkäder som skydd mot äckliga älgflugor. Hatar såna!! Men såg ingen. :D

Har även kommit på en film som finaste brorsdottern ska få när hon fyller år, Discodaggarna - Ett självklart val liksom hallå!! :D

Hade tänkt höra med hennes föräldrar om dom hade nåt tips på film, men då dom skulle köpa mitt förstahandsval så kom jag som tur är på denna och valet blev självklart. :P
Ingen annan lär ju köpa den till henne, inte jätteny och det där med EMD skrämmer väl folk. Hon kanske inte alls gillar den, men jag ska göra ett försök. *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0