Vackert!

Jag är ju sjukt dålig på att få upp foton här på bloggen!
Alltid är det nåt som är i vägen och det bara inte blir av. Men ska ta mig i kragen och göra det snart!

Nu ikväll är det allt för sent, trött efter mina 3 timmar på jobbet. Åskan kom och satte en sjudundrande huvudvärk. :S

Har kollat på Lotta på Liseberg, Danny va ju med och hjälp va han är fantastiskt! All kärlek till Tonight och In The Club, men när han drog igång med Hold Me Now så kunde man bara rysa. Man hörde från första tonen hur vackert det skulle bli. <3
Spelade in på dvd så ska kolla på det igen imorgon. :D

Nu ska jag börja dra mig mot sängen och en film. Ladda för mina 3 timmar imorgon, som garanterat kommer va något slitsamma. Men det får vi klara. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0