IDOL 2011 är slut

Sista Idol finalen är över och det va lite sorgligt faktiskt. Många fina blickar tillbaka på tidigare säsonger och denna slutade väl okej. Amanda är duktig så hon förtjänade att vinna IDOL 2011. Men jag kommer inte fortsätta lyssna på henne, för hennes röst är inte i min smak. Jämt va det och jag hoppas det går bra för Robin i fortsättningen. :)

Men, det bästa med kvällens final va den fina överraskningen där Danny och Måns oppnade det hela i en duett. Grymt bra, vackert och alldeles underbart. *hehe*

Känner att ögonlocken börjar bli lite tunga, men måste vänta ut tvättmaskinen. Startade den sent, men kom på att jag ville ha nåt imorgon då jag ska till Charlottenberg för lite shopping. På söndag blir det Karlstad med mamma, så en packade helg blir det. :p
Nu ska jag kolla denna maskinen, kanske är kläderna klara för att hängas. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0