Kyss Mig

Såg filmen Kyss Mig igår eftermiddag när jag jobbat klart och jag gillar den! Riktigt bra och den bästa filmen jag hyrt på länge via Telia. Har bara lyckats få konstiga filmer av de jag hyrt senaste tiden, men den här va en lyckoträff!

Mia och Frida, båda i 30-års åldern, möts för första gången på deras respektive föräldrars förlovningsfest. Mias pappa Lasse och Fridas mamma Elisabeth ska gifta sig. Nu ska döttrarna från deras tidigare äktenskap äntligen träffa varandra. Lasses dotter, Mia, är nyss hemkommen med pojkvännen Tim och de planerar för fullt sitt bröllop. Trots den komplicerade familjekonstellationen uppstår starka känslor mellan Mia och Frida som inte går att stoppa. KYSS MIG är en storslagen och romantisk kärlekshistoria som får oanade konsekvenser för alla inblandade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0