Torsdag och snart helg

Har precis beställt en julklapp från Panduro och den skickas om 2-3 dagar. Kan bara hoppas på det tidigare då jag ju faktiskt måste göra det själv.

Detta blev det, men köpte till pärlor i svart, vit och silver istället då jag inte riktigt gillade att det va så många färger.
Jag får det som tidigast på tisdag och jag hoppas på senast onsdag. Men inte mycket att göra åt och blir det inte klart så har jag en orsak att åka ner till Göteborg för att hälsa på min kompis som ska få armbandet. :D Vet inte heller hur länge hon är här hemma hos sina föräldrar över jul, men det löser sig. :)

Efter jobbet idag så va jag med pappa till T-fors och köpte en klapp till Lilltjejen. Ingen större ordning på det stället, inte för ögon utifrån (en personal visste exakt vart grejerna va) och vi fick leta länge innan vi hittade vad vi sökte. Eller nästan iaf. Personalen hittade inte när hon hjälpte oss, slut sa hon, men dra på trisse så hittade jag rätt när jag dök inne i hyllorna. *haha*
Och jag kunde inte hålla mig från bebiskläderna och fick med mig ett par vita hängslebyxor hem. Dom va alldeles för söta för att låta bli. *hihi* Mindre än en månad kvar tills jag blir faster igen ju! :D

Nu ska jag gå och slå in ett par paket till storebror som har kalas imorgon. Himla kul tycker jag!
Sen blir det sängen, vet inte om jag ska jobba imorgon men det är bäst att vara utvilad iaf. Och eftersom jag ska bort så kan jag inte säga ja till jobb efter 17.00. Skönt på en fredag, veta att det inte blir ända till 18.30. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0