Spännande :D

Jag vet när jag som senast blir faster till en liten igen! Sjukt spännande. :D

Jobbade mina få timmar idag, slutade före 17.00 till och med, vilket va väldigt skönt. Hade ju helst stannat hemma, så det va ju tur att dom inte behövde mig iaf. Har noll alvedon i kroppen just nu och det känns, mår inte alls bra. :S Imorgon blir jag hemma hela dagen, men jag hoppas på att må bättre iaf.

Skulle till Karlstad nu till helgen, men det får bli nästa helg. Mamma gick med på att byta helg, iom att jag inte mår tipp topp. :) Det vankas julshopping för henne och mig. :D IKEA, Toys R Us, stan och Bergvik. Rubbet typ. :P

Nu ska jag nog ta och kolla på lite One Tree Hill och bara vara. Men först - alvedon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0