Dag 13 – Den här veckan

Måndag: Inget speciellt va jag kan minnas.

Tisdag:
Samma här.. Men på kvällen skickade jag efter en efterlängtad systemkamera med tillbehör. :D

Onsdag:
Jobbade det långa passet 14.00-17.00. Knivkurs på kvällen i några timmar och är snart klar med min kniv. Började planera nästa, som kommer bli en utmaning med en hel del test. Sånt pill som ingen annan på kursen gett sig på, förutom han som håller i den då.

IDAG - Torsdag:
Blev inringd på ett 6 tim långt jobbpass, men tackade nej.. Hade bestämt med kusin att följa med honom till Karlstad! En snabbis på Biltema och en bra stund på IKEA, där han spenderade en hel del och jag betalade 38 spänn. XD Köpt kamera ju! Mat blev det ju såklart.
Väl hemma spenderade vi många timmar i hans lilla etta, skruvade och möblerade om lite. Jag fick en sväng till grantanten på middag, men åkte sen tillbaka till kusin. Skruvade lite mer, gick till Coop i kylan och handlade hans middag. Han fixade det och det blev lite sitt i soffan. En kul heldag hade vi!!

Fredag: Inget planerat än så länge. Kan ju bli jobb och jag hoppas på att få ett sms-avi!!!
 
Lördag: ??

Söndag: ??

Lugna veckan med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0