Dag 6 – Min dag

Började med lite film och det blev Paradiset.
Sen började jag fixa mig för dagens jobb, åt frukost och skulle precis ta en dusch när dagens dagis ringer och frågar vilken tid jag fått.. Dom behövde mig en timme tidigare och jag hade inte blivit informerad - så det blev brådis! Fick ringa mamma efter bilen och bara tvätta håret illa kvickt.
Så kom dit ca 12.30, en halvtimme efter dom ringt och en halvtimme senare än jag skulle börjat.

Det va en kul eftermiddag - men galen!! Dom hade inte varit ute alls och det va 7 smågangstar mellan 1-3 år som röjde runt.. *haha*
Överlevde och slutade 16.10. Och blev önskad tillbaka nästa vecka! Känns superduper bra att höra sånt, men det måste tyvärr gå genom en på kummunkontoret.

Väl hemma tog jag igen mig en stund och ska precis åka och hämta mamma på jobbet när hon ringer och säger att kusin R har kört av vägen!! Hjärtsnörp, men det va inte så farligt! *phu*
Kom dit och han hade redan fått hjälp och kommit loss från snödrivan. Vägen va verkligen glashal, inte ett gruskorn!

Har precis skickat efter Tre Kronor box 4 och nu ska det strax ätas och sen ska jag bara ta igen mig hela kvällen. Förkylningen sitter verkligen i bihålorna nu, så jag får hoppas det inte sätter sig ännu mer.. Kanske är nåt på TVn, annars får det bli IDOL 2009. Granen måste dock ut, så det är kvällens enda kraftansträngning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0