Dag 7 – Min bästa vän

Det är M i Göteborg!
Vi är uppväxta på samma gata och umgicks alltid.

Sen hon började gymnasiet i Dingle och sen flyttade till Göteborg så ses vi väldigt sällan, ett par gånger per år typ. Tack o lov för dator och mobil!
MEN när vi väl ses så är det precis som vanligt och det är helt fantastiskt hur det kan vara så. <3

Nu när hon flyttat runt och äntligen stabiliserat sig i en lägenhet hon trivs i och tror att hon ska bo ett tag så har vi bestämt att jag ska komma ner så vi bara kan umgås ett par dagar. Några varv på stan och bara vara. :)


Sen så trivs jag väldigt bra i sällskap av M i Stockholm. Lunarstorm va vår mötesplats under 2005 och vi träffades för första gången innan Backstreet Boys konsert på Hovet 2008. Tyvärr är det inte bara att träffas då det är 42 mil mellan oss, men tack o lov även där för mobil och dator. Börjar bli dags igen tycker jag, hade nån plan men oavsett om den blir av eller inte så får jag palla mig dit!

Kommentarer
Postat av: Micka

Klart det e dags att ses snart :) vi får planera in något snart hära

Senast var ju 29 januari på Let's Dance ...men kan ju vara roligt o inte ha ngt speciellet inplanerat för att komma hit till utan bara komma upp o umgås..gå på bio lr ngt :)

2011-01-14 @ 22:46:00
URL: http://micka85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0