En dyr historia

Har skickat efter en systemkamera och det känns som en dyr historia.. Jobbigt att trycka på sista knappen, men jag tror inte att det är ett onödigt köp. :)
Den borde komma i början på nästa vecka och då hinner jag pilla på den i ca en vecka innan fotokursen börjar. Perfekt ju. Då blir det att få ut mer pengar men längtar verkligen. :D

Har inte jobbat alls hittills denna veckan, men igår hade jag iaf underbara Maja här några timmar. Jag va galet trött, men hon är en riktig underhållare. <3
Tack o lov så blir det liite jobb imorgon, 14.00-17.00.. "Nytt" ställe. Eller jag har varit där förut men nu är det nya barn där, en 5-års grupp - barn jag ju jobbat med på andra ställen. Dom fick flytta dit pga platsbrist, så jag är nyfiken på hur dom har det och hur det går till där. Ska bli riktigt kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0