Regler följs inte alltid med vikarier..

Det va kul att jobba idag. :)
Dom flesta skulle hem 14.30 så dom fick stanna ute hos en annan och jag fick in två killar jag jobbat med förut och dom blev glada när jag kom. Kändes härligt. :D Lätta barn men långt ifrån lugna. *haha* Regler följs inte alltid med vikarier och jag anar att jag släppte på några idag. ^^

Nu ikväll har jag varit på knivkurs och känner mig bara såå duktig. :D Gör det mesta själv, med lite småhjälp här och där och det går undan! Börjar bli färdig med den här kniven nu, som är farfars. :)

Och nu ska jag kolla på Föräldrafritt innan sängen, för imorgon blir det Ikea med kusin. :D

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Sv: I Innestan är det inte så mycket snö kvar men här där jag bor är det lite kvar men den håller på att smälta den med.

2011-01-20 @ 11:30:28
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0