Såå sugen..

På att boka resa till Kreta!!!
Samma pris består och just nu finns rum kvar. Det hjälpte ju inte att Bosse o Cattis va här och visade foton och filmer tidigare ikväll från deras resa till Egypten. Tyvärr så va Cattis sjuk nästan hela veckan och sängliggande, så dom har haft det riktigt tråkigt. :(
Men mitt ressug steg ändå och på några klick har man ju det man vill. Så galet enkelt. :P
Får se va det blir av det helt enkelt.

Va hos bror idag iaf, han har fått klart hela taket i vardagsrummet och ska nu få dit led-lampor. Kommer bli snyggt!
Lek med Maja blev det givetvis och jag fick present. :D En pärlplatta med stora pärlor i form av ett hjärta. Älskade unge! <3 Fanns en teckning där i också, som hon gav bort till sin farmor. :P
Fick prova systemkameran också, kunde ju inte pilla som jag ville men provade lite och det kommer nog bli en sån..
Vill dock veta om man skulle kunna ta bilder som den här på rörligt vatten med en Canon EOS 1000D??

(En bit av en lånad bild från google)

Nu hade jag faktiskt gå och greja lite men fick en söt pälsboll i knät, så får helt enkelt gosa lite först. <3

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Man blir så sugen att klicka hem ett par resor eller två i detta väder!

2011-01-16 @ 21:24:25
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0