Strömavbrott och systemkamera

Igår va det minsann strömavbrott! Becksvart överallt.. Först här och sen såg man hur centrum slocknade och även ljuset på E18. Tiden gick snabbt, men det kändes ändå som 20 extremt långa minuter! Tankarna snurrade och tanken kom på att det inte finns nån garanti att strömmen nånsin kommer tillbaka! XD

Kollar på systemkameror. :D
Är på G att köpa en sån, när lönen i januari kommer. Känns inte som ett onödigt köp då jag fotar väldigt mycket. :)
Den jag kollar på är Canon EOS 1000D, men den finns olika paket och med 2 olika objektiv så måste kolla skillnaden på det. Finns ett fotosnille jag ska ge mig på.. :P
Vera har den kameran också så jag har lyxen att kunna köra en testrunda. :D Perfekt då favoritobjektet finns i samma hus. *hihi*

Har inte gjort mycket idag, handlat lite och skottat snö typ. Kl 19.00 är det bio och Änglagård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0