Torsdagskväll

Ingen IDOL blev det ikväll, får ta det under helgen istället.
Nu ska jag äta äpple och få på Sprängaren. Älskar filmerna med Niklas Hjulström i, med undantag för Svart Lucia. Alldeles för konstig för min del, men ska kolla slutet nåndag. :P

Blir en tidig dag imorgon, upp 5.30 för att palla sig mot jobbet. Börjar 7.00 men måste åka 2,5 mil i mörkret och halkan, ser inte fram emot det! Fast just att börja tidigt har jag inga problem med, det är bara mysigt och bonusen är ju att jag slutar 15.30. :D
Rasten får som vanligt spenderas på köpcentret, strosa omkring där lite för sätter jag mig i ett personalrum så går tiden långsamt och piggare blir man inte.

Men nu väntas lite filmtajm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0