Tröstäter nonstop

Sitter och tröstäter nonstop... Och dom är av nån anledning inte ens goda.
Hade anmält mig till en fotokurs och fick svar nu att den är full. :(
Såg fram emot den våren alltså och nu måste jag hitta på nåt annat. Fota kommer jag absolut göra, men hade ju varit kul med en kurs samtidigt som jag tänkt skaffa systemkamera.. Står uppskriven på den andra kursen iaf, absolut bättre än inte alls - men den börjar som tidigast i slutet av april. Så jag får helt enkelt längta ända tills den behagar starta!

Nu ska jag fixa dag 2 i den där månadslistan och sen blir det One Tree Hill och Amazing Race!
Har sett säsong 1 av OTH så lär inte fatta så mycket, men ska ge det en chans iaf. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0