Freeedag

Finaste D fick ett eget inlägg, passade inte med nåt annat än kärleken till honom där. ;)

Äntligen helg, nåt jag verkligen behöver!
7.30-16.00 va det idag, skulle ha varit 22 barn men det va bara 11 som kom. Precis lagomt. :)
9.00 va det dags för Sommarlovsmorgon - ett måste att se idag då Danny va med. *hihi* En ur personalen drev med mig, sa redan igår att jag SKA se på det. *haha* Kunde inte koncentrera mig helt då jag fick jaga småfolk och va tillgänglig. Dom förstår ju inte va dom missar! ;)

Fick en kram och en puss på kinden när jag skulle hem, då känner man sig riktigt glad ändå och spela roll om man är helt slut.

Helgen ska bli lugn. Har tänkt pyssla lite, eller börja planera lite mer. Ser bra ut i huvudet iaf. :P
Fast imorgon kommer Maja en sväng och är här, då är det inte lugnt. Värsta pratkvarnen och full fart. *hehe* Hennes föräldrar ska på V75, inte en aning om hur länge det är men efter det så lär jag va ännu mer slut och ska bara vara.

Nu ska jag strax inta sängen och nån film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0