Imorgon!

Blev visst jobb idag, hela dagen och jag är sjukt trött.
Sommardagis, skulle ha haft 21 barn men det slutade med 12. Skön start. :P Åldrarna varierar stort, idag va dom mellan knappt 2 år och ända upp till 10 - vilket gör att dom största har rätt tråkigt emellanåt, vi håller ju ändå till på ett dagis.

Huvudvärk från helvetet kom och gjorde sig ett besök under eftermiddagen. Känner fortfarande lite, men det värsta har gett sig. Kan ha varit åskan som kom en sväng, både regnade och haglade ett par minuter efter vi gått in. *hehe*

Nu ska jag iaf fixa lite inför imorgon. Danny va sjuk igår, såpass att han ställde in sin medverkan på RIX FM Festivalen! Idag verkar han va något bättre, så jag räknar med att han kör som vanligt imorgon i Sunne. Hoppas iaf det!!
Nervös som alltid, men jag längtar sjukt mycket att få se underbara Danny igen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0