Underhållande måndagsjobb

Två pojkar, runt 3 år kommer upp från "skogen" vid dagis, varav en av pojkarna har byxorna nere.. Han skämdes inte över att ha gjort nr 2 i buskarna... Den andre sa att han bara gjort nr 1, så jag vet inte jag för jag lämnade dom ifrån mig. Bar in den byxlöse, fick ut dom efter en stund och dom fick snällt visa en personal vart dom hållit hus. Glad jag slapp det iaf. XD
Underhållande dag... *haha*

Annat ställe imorgon och det kanske är bra det. :P
Stängtid även då, men börjar först kl 11.00. Sen har jag inge mer jobb denna veckan, inte va jag vet nu iaf men det kan som vanligt ändras väldigt fort. Ledig på fredag iaf, så kort vecka oavsett. :)
Har fått 6 dagar att jobba i sommar, på sommardagis. Det har jag aldrig gjort förut så det ska bli spännande. Drygt att jag inte hamnade här utan måste åka 2,5 mil, enkel väg. Men det får gå då det bara är så få dagar. :)
Skönt att va lite ledig, men är rätt säker på att jag kommer längta efter jobb efter ett par veckor! Brukar va så.

Nu ska jag iaf ta en tur på gåbandet, orkar inte gå promenad ute tillsammans med knotten. Sen hamnar jag nog framför LOST, säsong 6. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0