Danny på Torp, Uddevalla - 2 juni

Ibland blir man lycklig för väldigt lite.
Har varit hemma en stund och jag har njutit fullt ut idag!
Den ögonkontakten jag fick med Danny kändes ända in i benmärgen, han tog mig i handen när han inte kunde krama mig och dissade totalt mitt foto jag ville ha signerat.... Jättefult tyckte han. XD Han: "Hade du inget bättre??" Jag: "Nej". ^^ Han: "Så du letade upp det värsta och tog det...." Sköna snubbe! Fotot va galet, absolut, men fult? - verkligen inte! :D Hur han är gör så kan han inte va ful. <3

Han va ca 15 min sen så det va en liten talangtävling på scenen, 3 små barn på 4-5 år fick komma upp - Ida, Nova och Charlie. Inte mycket till talang, blyga såklart men dom rörde lite på sig när dom fick musik. Ursöta! *hehe*

Sen så kikade den fina in på scenen. :D
Körde 5-6 låtar, Cassandra, Tonight, If Only You, Tokyo & In The Club (kan ha varit en till). Han tappade faktiskt micken när han svängde runt den! Tänkte i måndags om han tappat den nångång.. :P
Signering ett bra tag efter det.

Kramen jag inte fick såg jag till att skaffa mig. Älskade, underbara, finaste, bästa Danny - tack för den skäggstubbskramen. <3 Gott luktade han också. ;)

Bilder kommer senare, när jag fått in dom i datorn och får tummen ur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0