Danny, jobb och skor

Är på jakt efter en bild på Danny, men det går sådär.
Den ska va snygg. Överkroppen ska va med, inga ben för då blir detaljerna i ansiktet borta.. Det finns massor, men då bilden ska va rätt stor och i bra kvalité så blir det svårare.
Har en som jag försökt mig på att fixa länge, men lyckas inte att få det som jag tänkt. Målet är att pärla den sen, i stort format och vill ha den så detaljrik som möjligt. :) Men får kanske testa den bilden igen kanske.

Snart är även den här dagen över, imorgon är det redan onsdag och en vecka till London!
Imorgon börjar jag jobba 16.30, vilket känns rätt sjukt. Jobbar ända till stäng, vilket är max 2 timmar. -.- Kanske blir nåt mer under dagen, det vet man ju aldrig.
Torsdagen är än så länge tom, men kan fort fyllas med jobb och på fredag jobbar jag halvdag. Snart är det minsann lördag och då blir det Karlstad.

Håller på att gå in ett par skor som jag köpte för ett tag sen och vill ha till London. Sitter som en smäck, men vill inte direkt ha skoskav redan första kvällen. :P Har för övrigt stora problem med vilka andra skor jag ska ta med, vet ju inte vädret. Kan ju va varmt, då vill jag ha några svalare och blir det regnigt så kanske jag behöver ha ett par att byta med.. Som sagt, stora problem. XD

Men nu får det bli Mästarnas Mästare. Inte sett senaste avsnittet och sen hamnar jag säkert framför LOST. *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0