En lördag i Karlstad

Det blev en heldag i Karlstad. Underbart väder och nästan synd att man bara va ute mellan affärerna.
Blev något fattigare, känns ju lite surt när man kollar på det så men ser man på det jag köpt så är det inget onödigt. :) Det blev lite kläder till London och inför sommaren. En blomma som jag bara älskar, den finns nere i Grekland och jag kan drömma mig bort en sväng, några fröer och lite annat.. Dyrt, dyrt, men ack så nöjd. :P

På väg hem så tog vi vägen om bror. Sprang lösa hundar där så gosnosen Bonzo va inne och lite väl sugen på att gå ut. Tror Johan fick ordning på vilket område dom rymt från och dom sprang iväg sen så får väl hoppas på att dom sprang raka vägen hem.
Kollade på Majas nya marsvin, Lisa. Massa söt och Busan har fått en kompis igen efter att lilla Rut gått bort..
Maja är inte dålig hon, 3,5 år gammal och har köpt Lisa helt själv för egna pengar!
Självklart blev det Maja-mys också då, den damen kom igång när vi kom dit och sliten blev hon. :P Och hon bad mig fota henne, vilket jag självklart gjorde och fick en drös underhållande kort. Underbara unge!

Nu ska jag smsa pappa och sega framför LOST åter igen. *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0