Torsdag

Idag blev jag ledig. Va säker på att dom skulle ringa imorse, men nope.
Imorgon blir det halv dag, 10.00-14.00. Sen ska jag hem och klippa gräset. Slipper ju gå ut och gå efter det iaf. Woho. :P När pappa slutar så ska jag ringa honom och bestämma tid för att åka till skjutbanan. Ska minsann överaska honom med att skjuta mitt i prick! *håller tummarna* XD

Han ringde mig idag och va riktigt glad - han hade sett en varg i det fria! Säkert samma varg som storebror såg för ett tag sen, inte jättelångt ifrån och han höll på att köra av vägen av chocken. *haha* Ska följa med pappa dit ut nån dag och hoppas på att kunna få vargen på kort.

Lyckats få en skruv i däcket, så punka va det förut. Jag vill ha bilen imorgon så jag måste upp tidigt, tidigt för att köra mamma till jobbet och först lämna av däcket för lagning. Fick på ett vinterdäck förut, rätt olagligt men va gör man. Vi skulle iväg och kunde knappast köra på reservdäcket, det va ju så smalt att det kunde ha passat på en moped. XD
Åker dock hem och lägger mig en liten stund till efter det.

Nu ska jag byta om och lägga mig på sängen och glo på LOST. Måste komma igenom 2 säsonger till innan jag äntligen kan se säsong 6. Inte sett den sen den gick på TV och jag riktigt kliar i fingrarna att fuska. :P

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

SJälv fick man ett mejl om jobbintervju! :)

2011-05-20 @ 13:31:51
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0