True Talent final och beställning

Sitter med cdon framför mig och en varukorg full av sånt jag verkligen vill ha. Summan drog ju självklart iväg och jag har det jobbigt med att kunna trycka på beställ. :P
Fick ett presentkort på 250 kr där igår, vilket är väldigt bra men det är ändå jobbigt. Funderar på att plocka bort nåt, men skulle ju ändå beställa det senare. Det jobbiga är ju egentligen den där sammanslagna summan. *hehe*

Tryckt på beställ, så nu är det bara att vänta på fakturan. *haha* 12 dagar till lön så då kommer det inte märkas så + att jag väntar på betalning av 2 konsertbiljetter och ett lån.
Lär bli ett ordentligt paket som kommer i lådan och jag kan önska grattis på mig själv. :D


True Talent hade sin final ikväll och det va riktigt spännande. 4 i final, 50% va Dannys adepter och det gillade jag! Båda hans hamnade i finalduellen och det va riktigt häftigt!!! Dimitri och Sofia, bättre kunde det inte ha varit. :)

Dimitri stod som vinnare av 1 miljon kronor. Han va den jag röstade på och alltså helt rätt vinnare!! :D

Dom sa fel innan det började dock: att 1 miljon kronor står på spel och titeln Sveriges bästa röst - fel, fel, fel, den är det ju faktiskt Danny som har. :P
Sen kan jag inte hjälpa att jag är helt insnöad på Danny och tyckte han va sjukt söt när Dimitri vann. Hans ögon fylldes med tårar och kramen med Dimman och en puss på kinden hördes. Lyckan va total på den där scenen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0