NKOTBSB till Sverige!!!!!!!!!!

Vaknade av att mobilens larm ljöd imorse för jobb, låg och drog mig och passade på att kolla facebook när mina ögon fick se ett par väldigt vackra ord - NKOTBSB till Sverige i vår!!! :D Vilken nyhet sådär 7.00 på morgonen. *hihi*

13 maj entrar New Kids On The Block scenen på Malmö Arena tillsammans med underbara, fantastiska, bästa Backstreet Boys!! Har aldrig lyssnat speciellt på NKOTB innan dom slog ihop med BSB, men gillar det jag hör. Och Backstreet Boys älskar jag. <3 
Drygt 7 månader till dess, 209 dagar och jag längtar otroligt mycket!



Och inte nog med det så verkar det lösa sig med mina musikalbiljetter! Snubben på Scala hör av sig imorgon, men han trodde inte att det skulle vara några problem. GLAD idag och jobbandet har varit en dans på rosor pga det!!!!

Snacka om att denna veckan började bra! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0