Underbara unge <3

Maja och storebror har varit här i några timmar. Söta, underbara unge. <3 Stora tjejen nu och större blir hon!

Jag blev så hungrig när dom fixade mat från grillen och åt det här. Fick ju själv flyga upp från sängen förut så har inte ätit nåt idag. Inte speciellt sugen på smörgås och frukost nu så ska också fixa nåt från grillen. Onyttigt värre, även igår! Tur jag ska klippa gräsmattan lite senare och jag måste palla mig ut och gå ordentligt dom andra dagarna. Är duktig i perioder, men ibland skiter det sig.

Ska palla mig i väg snart, innan jag svälter ihjäl.
Får väl börja pilla med alla foton från Grekland sen också, blev en hel del...


Kommentarer
Postat av: Sandra T ♫♪

har inte heller lyssnat på NKOTB förut men dom verkar vara ett gäng goa grabbar dom med, och det vore awesome att få hit hela gänget till sverige :D

2011-09-10 @ 18:34:39
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0