Torsdag

Börjar jobba kl 13.00 idag, 3 timmar bara och sen ska jag till biblioteket med mina foton för utställning.
Fick bilderna igår och det blev bara såå snyggt. :D Kommer sticka ut lagomt mycket från dom andras, men varför skulle jag ha "samma som alla andra". *hehe*

Imorgon blir det bara 4 timmar mellan 8.00-12.00. Fint avslut på veckan och skönt iom att jag är förkyld. Ska va på Majas dagis då, har varit där förut men nu kommer hon va där samtidigt. Antar att vi bara är vikarier också, säkert kommer va båda avdelningarna tillsammans och hur hon tar det hela återstår att se. Ska förvarna hennes föräldrar, så dom kan säga det till henne eller nåt.

Sen är det äntligen helg och Mâten tar sin början!! Marknaden är en av årets största händelser här, klart man ser fram emot det. :)

Nu ska jag väl fixa lite och vänta på att få åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0