Glasögon på vift

Jobbat idag, första gången på en vecka. Hela dagen lång och det kändes kanon.
Hade panik en sväng dock. Tre personal, alla vikarier och en tjej hade lagt ifrån sig sina glasögon. Som vi letade och hon hade självklart inget minne av just den biten. Vi hittade de tillslut, i en burk... *haha*
Imorgon blir det bara 3 timmar på förmiddagen, blir ju iaf lite pengar även det.

Nu ska jag greja lite här hemma med att flytta runt möbler. Nyss fått upp tavlor som jag vill ha de och det skiter sig nu när jag flyttar en bänk. Får se hur jag ska få plats med den sen, för upp ska den!

Väntat på ett mejl från SVT i över ett dygn nu. Blir tokig. *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0