Jag Saknar Dig

Genomförkyld.. :(
Ser inte fram emot att lägga mig då det kommer bli sjukt jobbigt med min täppta nos.
Skulle till min bror imorgon, men får snällt stanna hemma. :S Men ska åka så fort den här förkylningen ger med sig, måste pussa på mina älskade småtjejer. <3

Började se filmen Jag Saknar Dig igår, kollar resten nu. Har hört så många bra saker om den här filmen, att den skulle va den bästa filmen någonsin. Visst är det en intressant handling, otroligt hemsk, men gillar den verkligen inte! Stör mig på hur tjejerna i huvudrollerna säger sina repliker. I mina öron låter som de läser manuset innantill. Precis samma som jag kände i början av Andra Avenyn, som jag sen kom att älska. Vad vet jag, kanske är det precis så de ska säga sina repliker.. Samtidigt skådespelar de bra också, med tanke på handlingen.
Krånligt att förklara, men ingen film för mig iaf.
Men, Ola Rapace är ett nöje att lyssna på. Älskar hans röst! Måste ju erkänna att det va just han som lockade mig till att se filmen. :P Och nej, jag gillar inte alla filmer han gör. *haha*


Nu ska jag se på One Tree Hill, sen ska jag väl försöka det där med sängen och hoppas på att det funkar. Annars blir det soffan i natt, bättre luft där inne av nån knasig anledning. Nåt jag fått för mig.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0