Småsaker

Precis beställt lite småsaker från en lokal scrapbookingsida, hämta i butik och betala då. Fantastiskt! Synd att Panduro inte finns här, men detta är en bra nödlösning. :) Inget porto heller då jag kan hämta det själv. Fattades lite material till ett kort jag gör, så jag hoppas jag kan hämta det imorgon. Annars finns det nog på torsdag.

Har suttit vid youtube massa idag, hittat nytt som är kul att se på, men det känns i huvudet! Pälsbollen satt i knät på mig för en stund sen, kliade sig, tappade balansen och ramlade ner. *haha* Sötnosen min. <3

Va till Nice förut och kollade ifall det fanns några kul kläder, men det fanns inget som föll mig i smaken. Synd då det är 70% på allt i butiken då dom ska byta lokal. Kom dock därifrån med ett par ursöta hängslebyxor i stl 56. Hade kostat 200, men jag betalade 60 kr. Värt varenda mm tyg. :P
Ska visa vad jag köpt till mitt kommande brorsbarn, för kläder till småfolket är ju bara för söta!

Imorgon blir det annat här, ska jobba! Woho. *hihi* Första gången sen 22 december så jag känner att det verkligen behövs. 11.00-16.30 med ett gäng 5 åringar. Blir kalas det. :)
Nu vankas det sängen och film till det.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ursäkta om jag halkar in här och skriver men jag såg att du önskade dej resesällskap och när man läser i din blogg så verkar du rätt ensam. (vet hur det känns). Det behöver absolut inte vara så, det finns massor av jättebra föreningar. Här är några, new friends är visserligen bara i Sthlm, Göteborg och Malmö. Men om man ringer dem så kan de säkert tipsa om andra, det finns säkert en hel del i Värmland också. Lycka till och hoppas du inte blev arg för att jag skrev, du verkar va så jättetrevlig.



http://www.hittakarlek.se/singelfoereningar_sverige.asp

http://www.resesallskap.se/

http://www.newfriends.se/

2012-01-04 @ 10:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0