Man kanske lär sig av misstagen

Nu har jag precis skickat in mitt allra första bidrag till en tävling inom scrapbooking. Mitt sticker ut bland de övriga TVÅ bidragen och det är 10 min kvar tills den stänger. XD

Jag har dessutom bränt mig på armen när jag gjorde en dum grej med ugnen i söndags. Liksom så himla onödigt!
3 cm långt och 6-7 mm brett, inte jättemegastort med andra ord, men järnspikar va ont det gjorde.. Jaja, man lär sig kanske av misstagen. :P

Har nyss kollat på Mamma Mia och om lite mer än en månad så befinner jag mig på samma öar i Grekland som filmen spelades in på. :D Happy Hour i fredags lockade för mycket. *hehe*

Nu ska jag äta nån smörgås, heelt fel tid för sånt.. Och sen ska jag lägga mig framför TVn och kolla på Andra Avenyn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0