Måndag och eftermiddagsjobb

Nu ska jag faktiskt jobba! Ett riktigt skitjobb, men det är lite och det ger pengar. Inga förmögenheter, men ändå något! Ska städa på sommardagis, under 2 veckor så är det 3 ggr i veckan och 1 timme varje gång. De 2 följande veckorna så är det varje dag och 2 timmar varje gång. Arbetstid när jag vill då jag får nyckel och kod. Och dessutom lovad extrajobb i barngruppen om det skulle behövas och har fått en heldag redan imorgon. :)
 
Nästa vecka ska jag till Göteborg en dag och kunde byta dag för att städa då och jag har mer planerat under sommaren, men det lär inte va omöjligt då heller. :)
 
Så nu ska jag gå och göra mitt. Regnkläder och paraply lär det bli då solen försvann och himlen öppnade sig.. Sen hem och städa, utan att få betalt... *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0