9 dagar

Hade tid till 18.30 idag, sista barnet stog till 18.00 och jag kom iväg 17.30. Jag klagade inte då inte. :P
Väl hemma röjde jag lite i trädgården och efter det bara varit. Borde städa, men det är inte min favoritsysselsättning om man säger så. Men jag vet att bara jag kommer igång så är det noll problem.. Så jag ska se om jag inte kan lyckas börja. *hehe*

Fick vykort från Kreta idag och det gör ju inte att jag längtar mindre till den ön. Bara 1 år och 2 månader tills jag troligen är där igen...
Får glädja mig åt Irland istället! En vecka tills jag åker och 9 dagar tills jag äntligen får se Westlife!! Har haft problem med en av mina biljetter till Westlife och det slutade med att jag igår köpte en ny... Löser det sig så löser det sig, annars så är det inte hela världen då jag nu kan va lugn och veta att jag kommer in. Lång historia. :P

Men nu ska jag ställa mig och stirra på lite grejer och se ifall jag kommer igång med städningen. *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0